به طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد. این بازاریابی نوعاً بر اصل “پرداخت به ازای هر کلیک” استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال میشود، آگهی های متحرک و جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو، تبلیغات در وبلاگهای مختلف و مقالات تبلیغاتی می باشد.

 

تعریف

بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات، روابط عمومی، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر دارد. به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.

 

در حال حاضر بیش از یک سوم مصرف کنندگان خانگی در آمریکا و بسیاری از نقاط اروپا که به شبکه اینترنت دسترسی دارند، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. این روش برای شرکت هایی که مایلند فعالیت های از راه دور خود را گسترش دهند و اصطلاحا آنرا به تجارت آنلاین تبدیل نمایند نیز ثمربخش است.


پورتال جامع صبا

دانلود رایگان مقاله در مورد آرامش و نيازها

دانلود رایگان مقاله در مورد آشنايي با مشاوره خانواده

مقاله در مورد شیوع افسردگی در بین 13 تا 19 ساله ها

مقاله در مورد روانشناسی اسلامی یا علم النفس چیست؟

دانلود رایگان مقاله در مورد بتن غلتکی

دانلود رایگان مقاله در مورد بتن ضد آب

دانلود رایگان مقاله در مورد بتن خود تراكم

اینترنتی ,بازاریابی ,تجارت ,های ,اینترنت ,الکترونیک ,بازاریابی اینترنتی ,خود را ,تجارت الکترونیک ,به صورت ,آگهی های

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

fardinnet پرشین موزیک , دانلود موزیک جدید chubdesign کیمیا sibtorshbook جامع ترین اخبار و اطلاعات سئو درب اتوماتیک تبریز کمیته علمی کامپیوتر و فناوری اطلاعات آموزشکده فنی ابن حسام naghsheqalam روانشناسی|توسعه فردی